Latest resources

2020 Xfinity Series Ford Mustang Template NoahC04
0.00 star(s) 0 ratings
Downloads
5
Updated
8 - Caterpillar Camaro - POC2 Hendrick9Fan
5.00 star(s) 2 ratings
Downloads
80
Updated
8 - Caterpillar Camaro - POC1 Hendrick9Fan
5.00 star(s) 1 ratings
Downloads
71
Updated
8 - Chevrolet Cares Camaro - HOM Hendrick9Fan
5.00 star(s) 1 ratings
Downloads
127
Updated
8 - Cat Fleet Monitoring Camaro - MART1 Hendrick9Fan
5.00 star(s) 1 ratings
Downloads
104
Updated

Recent content by MillsLayne

  1. MillsLayne

    More POTUS BS

    Oh yeah, the two party system is VERY flawed. Unfortunately, for this election, doing that will only almost certainly give Trump the re-election. Yeah, I'm sure some who were on the fence that would've leaned toward Trump would go in that direction, but I'd bet it would hurt Biden a lot more...
  2. MillsLayne

    More POTUS BS

    Putting quotes around marginalized? Talk about uninformed or purposely putting your head in the sand.
  3. MillsLayne

    More POTUS BS

    I mean, that looks a lot like a noose, but okay.
  4. MillsLayne

    More POTUS BS

    Wasn't really false, though. It was there. It was just there from the previous year. It was reported, investigated and a conclusion of no hate crime committed, luckily (just one giant coincidence).
  5. MillsLayne

    Favorite Drivers

    I guess I should update my current Cup driver favorites, altough nothing changed at the top of the list, just an addition: Kyle Busch Erik Jones Christopher Bell Bubba Wallace Tyler Reddick
  6. MillsLayne

    NASCAR Silly Season and News

    Yeah, I don't want Cup to drop Indy for that same reason. It's hallowed grounds that belongs on the schedule. I DO, however, want Xfinity to go back to IRP, even after Saturday's awesome race. That track produces nothing but excitement.
  7. MillsLayne

    More POTUS BS

    Tyler Reddick posted this right after, but since has taken it down. Guaranteed, Pop Pop got involved and had him take it down. After all the gestures and good will the past few weeks, the silence will be deafening.
  8. MillsLayne

    More POTUS BS

    I know things get a little divisive here when politics are discussed, and I know more than a few of us have been pretty vocal when it comes to our current POTUS, but it's not hard to see why when he tweets crap like this. Both blaming Bubba for the "hoax" at Talladega and defending the...
  9. MillsLayne

    NASCAR Silly Season and News

    Damn, I feel bad for Jimmie. What a shit year to send off a legend.
  10. MillsLayne

    2020 Cup - #32

    ^I guess our conversation awoke a dormant profile. Never heard the term dumbocrat before, though. Lol
  11. MillsLayne

    2020 Cup - #32

    Nah, us dems work for our money, too. My point was that, at this moment in time, I don't see a democrat sponsoring a car like republicans (have there been any others other than Trump? I can't remember) have since NASCAR has historically been a conservative sport.
  12. MillsLayne

    2020 Cup - #32

    I'll never blame him for the pandemic because that's just stupid. His response and calling literally everything that comes out against him a hoax? All him and his administration. And trust me, even though I consider myself a liberal, the democrats have been pissing me off these past few...
  13. MillsLayne

    2020 Cup - #53

    It's a pretty car that we'll get to see as the leaders go by going 10-20mph faster...
  14. MillsLayne

    CUBE Mod

    Man, I might have to jump back into NR2003 just for the cube. Haha
  15. MillsLayne

    2020 Cup - #32

    The colors and scheme are fine. The "Trump" part definitely isn't patriotic. Liberal, conservative, whatever, that guy hasn't done anything for this country.
Top